Groep 1-2-3
Van harte welkom op onze klassensite
Hier kunt u allerlei informatie vinden over onze groep en de leuke foto's van de verschillende activiteiten van dit schooljaar bekijken. We gaan er samen een heel leerzaam jaar van maken.
De methoden/materialen die de groepen gebruiken zijn:
Groep 1-2 Groep 3
Piramide (Algemene ontwikkeling)  Letterboekje (Letterkennis) | Veilig leren Lezen  Klaar over...(verkeer) .jpg) |
Ontwikkelingsmaterialen .jpg) | Estafette  |
Pluspunt (Rekenen)  | Pluspunt 4  |
Pennenstreken (Schrijven) .jpg) Take it easy voor groep 1-2-3 .jpg) | Pennenstreken(schrijven)  De zaken .jpg) |
Langs deze weg wens ik alle kinderen een mooi en succesvol jaar toe in groep 1-2-3.
Veel lees en kijkplezier.
Juf Yessa en Juf Maltie
BERICHTEN
31 okt 2019 -
Thema: Eten en drinken
Groep 1-2 is gestart met het thema: Eten en drinken: wat eten we vandaag? .jpeg)
De kinderen krijgen van de juf een ouderbrochure mee naar huis. Hierin staan de activiteiten vermeld die bij dit thema horen. U kunt samen met uw kind(eren) dit doornemen.
29 okt 2019 -
Gastles: Poetsen

Vandaag kregen de kinderen van groep 1-2-3 een
poetsles (mondhygiëne).
29 okt 2019 -
Divali viering op school
Op maandag 28 oktober 2019 hebben de kinderen i.v.m. Divali, opgetreden in de middenruimte/aula. De kinderen hebben daarna lekker genoten van alle lekkernijen die door de ouders waren meegenomen. Onze dank gaat dan ook uit naar de hulpvaardige ouders.
18 okt 2019 -
Enkele Herfst indrukken van de klas
.jpeg)
Hier vindt u enkele indrukken van de klas i.v.m. thema Herfst
.jpeg)
18 okt 2019 -
Herfstvakantie 21-25 okt. 2019
Herfstvakantie van 21-25 okt.2019.
10 okt 2019 -
Gastlezers van de Kinderboekenweek 2019
Groep 1-2-3 Gastlezers: Tamanna(groep 1), Arshia (groep 2) en Hridhaan (groep 3)
27 sep 2019 -
Thema Herfst 27 sept.- 18 okt.2019
Thema Herfst Groep 1-2 gaat van start met thema Herfst. Deze duurt tot 18 okt.2019. De groep heeft ook ter introductie een herfstwandeling gemaakt in de Beatrixpark te Almere. Hieronder enkele indrukken van de wandeling.